ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

Η geralumin.gr εξυπηρετεί πελάτες σε όλη την Ελλάδα, στην Κύπρο και οποιαδήποτε άλλη χώρα.

Όλες οι αποστολές παραγγελιών γίνονται σε οποιοδήποτε μέρος της Ελλάδας και της Κύπρου είτε μέσω Courier είτε μέσω μεταφορικής εταιρείας κατευθείαν στην διεύθυνση που επιθυμείτε, από τις κεντρικές μας αποθήκες στον Ωρωπό Αττικής. Για χώρες εκτός Ελλάδας παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας, ώστε να σας ενημερώσουμε για το κόστος αποστολής. Για αποστολές σε Κύπρο και εξωτερικό δεν ισχύει η αντικαταβολή.

Αποστολή με μεταφορική εταιρεία.

Με μεταφορική εταιρεία δεν υπάρχει η δυνατότητα της αντικαταβολής. Η παράδοση των εμπορευμάτων από τις μεταφορικές ή με δικό μας μέσω είναι “παράδοση επί πεζοδρομίου” – δηλαδή όχι σε όροφο ή σκαλοπάτια. Για οποιοδήποτε άλλο χώρο, κατόπιν συμφωνίας. Εάν θέλετε μπορείτε να παραλάβετε την παραγγελία σας από τις αποθήκες της εκάστοτε μεταφορικής εταιρειας στην πόλη σας. Εντός Λεκανοπέδιου Αττικής η παράδοση των προϊόντων ειναι δωρεάν για πελάτες υπόλοιπης Ελλάδας το κόστος είναι 20ευρώ. Η μεταφορά γίνεται με ευθύνη και για λογαριασμό του τελικού παραλήπτη. Τα μεταφορικά επιβαρύνουν τον τελικό παραλήπτη και καταβάλλονται από τον ίδιο κατά την παραλαβή, εκτός από την περίπτωση ειδικής συμφωνίας. H geralumin.gr δεν υποχρεούται σε έκδοση παραστατικού για το κόστος αποστολής και επιφυλάσσεται των δικαιωμάτων του. Η μεταφορά γίνεται με ευθύνη και για λογαριασμό του τελικού παραλήπτη. Η επιλογή της μεταφορικής εταιρείας γίνεται με τέτοιο τροπο ώστε να εξασφαλίζεται η ασφαλής μεταφορά των προϊόντων στις καλύτερες τιμές και με την καλύτερη εξυπηρέτηση. Κατά την παραλαβή του προϊόντος ελέγξτε το προσεκτικά παρουσία της μεταφορικής εταιρείας. Σε περίπτωση ζημιάς υπεύθυνη για την αποζημίωση είναι η μεταφορική εταιρεία η οποία το παρέλαβε σε άριστη κατάσταση και οφείλει να το παραδώσει σε εξίσου καλή.

Παραλαβή από το κατάστημα μας ή τις κεντρικές μας αποθήκες.

Μπορείτε να παραλάβετε την παραγγελία σας από τη φυσική μας έδρα κατά τις ώρες λειτουργίας, καθώς επίσης από τις κεντρικές μας αποθήκες κατόπιν συνεννόησης.

Χρόνος αποστολής.

Ο χρόνος αποστολής είναι 1 έως 3 εργάσιμες ημέρες από την ημέρα πληρωμής και επιβεβαίωσης της παραγγελίας. Η παράδοση των προϊόντων μέσω της μεταφορικής εταιρείας μπορεί να γίνει σε 1 έως 3 εργάσιμες ημέρες για τις περισσότερες περιοχές της Ελλάδας και 2 έως 4 εργάσιμες για τις υπόλοιπες απομακρυσμένες περιοχές και την Κύπρο. Η παράδοση πιθανόν να χρειαστεί μεγαλύτερο χρονικό διάστημα σε ελάχιστες περιοχές (μέγιστος χρόνος παράδοσης 5 ημερών) που χαρακτηρίζονται ιδιαίτερα δυσπρόσιτες από την courier μεταφορική ή να χρειαστεί να πάει ο ίδιος ο πελάτης στο πλησιέστερο κατάστημα της εταιρείας. Σάββατο δεν γίνονται παραδόσεις από τις εταιρείες μεταφορών. Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας,  για να σας ενημερώνουμε για τα στοιχεία επικοινωνίας των γραφείων μεταφορών και courier της περιοχής σας. Έτσι μπορείτε να ελέγχετε κάθε στιγμή την πορεία της αποστολής σας.

Ασφάλεια Αποστολής.

Οι συσκευασίες και τα υλικά συσκευασίας που χρησιμοποιούνται από τα εργοστάσια κατασκευής είναι τέτοια, ώστε να παρέχουν την καλύτερη δυνατή προστασία και ασφάλεια του προϊόντος. Εσείς παραλαμβάνετε τα προϊόντα της παραγγελίας σας, ακριβώς στην ίδια εργοστασιακή και άριστη κατάσταση στην οποία αυτά βρίσκονταν στην αποθήκη μας. Τα προϊόντα μεταφέρονται με ευθύνη και για λογαριασμό του τελικού αγοραστή.

Ανωτέρα βία.

Αν για λόγους ανωτέρας βίας (κακές καιρικές συνθήκες, απεργίες κ.λπ.) δεν είναι δυνατό να σας παραδώσουμε τα προϊόντα εντός των προκαθορισμένων χρόνων, θα σας ενημερώσουμε τηλεφωνικά ή μέσω email.

Εγγυήσεις και επιστροφές – Ελλάδα, Νομική εγγύηση

Αν το εμπόρευμα είναι ελαττωματικό, ποιος είναι υπεύθυνος για τη διευθέτηση του θέματος; Ο πωλητής, ακόμη και για αγορές που πραγματοποιήθηκαν μέσω διαδικτυακής πλατφόρμας. Ωστόσο, η πλατφόρμα μπορεί να έχει συμφωνήσει να ενεργεί ως μεσάζων, γι΄ αυτό να ελέγχετε προσεκτικά τους όρους αγοράς. Τι προθεσμία έχει ο καταναλωτής για να ενημερώσει τον πωλητή σχετικά με ελαττωματικό εμπόρευμα; Ο καταναλωτής πρέπει να ενημερώσει τον πωλητή για το ελάττωμα εντός εύλογου χρονικού διαστήματος. Δεν προβλέπεται συγκεκριμένη προθεσμία εκτός από το νομικά προβλεπόμενο διάστημα των 2 ετών από την παράδοση του εμπορεύματος. Ποιος οφείλει να αποδείξει την ύπαρξη ή όχι ελαττώματος και μέσα σε ποιο διάστημα; Ο πωλητής οφείλει να αποδείξει ότι το εμπόρευμα δεν ήταν ελαττωματικό εντός των πρώτων 6 μηνών από την παράδοσή του («αντιστροφή του βάρους της απόδειξης»). Μετά από το διάστημα αυτό, πρέπει ο καταναλωτής να αποδείξει ότι το εμπόρευμα ήταν ελαττωματικό. Υπάρχει τρίτο μέρος που να μπορεί να βοηθήσει στην παροχή αποδείξεων; Ο καταναλωτής μπορεί, με δικά του έξοδα, να αποταθεί σε ανεξάρτητο εμπειρογνώμονα για γνωμοδότηση. Τι είδους επανόρθωση δικαιούται ο καταναλωτής δωρεάν; Ισχύει κάποια προθεσμία για την εφαρμογή της επανόρθωσης; Δεν υπάρχει «ιεράρχηση επανορθώσεων». Ο καταναλωτής μπορεί να επιλέξει επιδιόρθωση ή αντικατάσταση του εμπορεύματος, έκπτωση της τιμής ή επιστροφή των χρημάτων, εκτός αν η λύση αυτή είναι δυσανάλογη σε σχέση με το ελάττωμα. Ο πωλητής ή επιδιορθωτής πρέπει να εφαρμόσει μια λύση εντός εύλογου διαστήματος που δεν θα δημιουργεί προβλήματα στον καταναλωτή. Το επιδιορθωμένο/αντικατεστημένο εμπόρευμα καλύπτεται από νέα εγγύηση; Ναι, δίνεται νέα 2ετής εγγύηση αν το εμπόρευμα επιδιορθώθηκε ή αντικαταστάθηκε, εφόσον ο πωλητής έχει προβεί στην εν λόγω επιδιόρθωση ή αντικατάσταση σύμφωνα με την αρχική νομική εγγύηση και όχι από καλή θέληση. Μπορεί ο καταναλωτής να προβεί σε ενέργειες κατά του εισαγωγέα ή άλλου μεσάζοντα της αλυσίδας εφοδιασμού, φθάνοντας μέχρι και τον κατασκευαστή; Ναι, αλλά μόνο αν ο εισαγωγέας ή ο κατασκευαστής παρέχουν οι ίδιοι εμπορική εγγύηση. Αν δεν επιτευχθεί φιλικός διακανονισμός, ποια είναι η προθεσμία για προσφυγή στη δικαιοσύνη; Η προθεσμία παραγραφής είναι 2 χρόνια από την παράδοση των εμπορευμάτων, εκτός αν ισχύει αναστολή της νόμιμης περιόδου παραγραφής. Ισχύουν άλλες νόμιμες εγγυήσεις βάσει του εθνικού δικαίου παράλληλα με τη νομική εγγύηση συμμόρφωσης; Ισχύει 5ετής εγγύηση για ελαττώματα ακίνητων αγαθών. Εμπορική εγγύηση Ποιος είναι υπεύθυνος για την εφαρμογή της εγγύησης; Το μέρος που παρέχει την εγγύηση, είτε ο πωλητής, είτε ο κατασκευαστής, είτε τρίτος εγγυητής. Να ανατρέχετε πάντα στην τεκμηρίωση που σας δόθηκε. Κατά μέσον όρο, για πόσο διάστημα ισχύει μια εμπορική εγγύηση; Στις περισσότερες περιπτώσεις για 2 χρόνια, όπως και η νομική εγγύηση. Παρέχεται δωρεάν; Όχι απαραιτήτως. Ο έμπορος καθορίζει τους όρους, και επομένως μπορεί να παρέχεται δωρεάν ή έναντι πληρωμής. Πρέπει να επιβεβαιωθεί γραπτώς; Ο πωλητής οφείλει να πιστοποιήσει την εμπορική εγγύηση εγγράφως ή με άλλο βιώσιμο και προσβάσιμο τρόπο. Τι πληροφορίες πρέπει να παρέχονται; Το περιεχόμενο της εγγύησης, συμπεριλαμβανομένων όλων των σημαντικών στοιχείων, όπως η διάρκεια, η τιμή και η γεωγραφική κάλυψη, τα στοιχεία της εταιρείας που την παρέχει και υπόμνηση της νομικής εγγύησης.

Υπαναχώρηση

Η υπαναχώρηση είναι το δικαίωμα σύμφωνα με το οποίο ο καταναλωτής έχει στη διάθεσή του προθεσμία 14 ημερολογιακών ημερών για να επιστρέψει το προϊόν που αγόρασε, για οποιονδήποτε λόγο, ακόμα και αναίτια, και να ζητήσει αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων. Η προθεσμία αυτή ισχύει σε όλα τα κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης.